Sunday, January 30, 2011

♥♥♥Donutku sayang♥♥♥

Hujan~~~

Dh 3 hari hujan xhenti2...sejuk n buat saya rasa malas nak bangun awal2. Tapi nak kena g pasar besau nk beli lauk utk my hubby yg mengidam nk makan ikan siakap masak sos. So dh siap2, around 10a.m lebih saya n hubby kuar. Hasil dari tangkapan kat pasar besau, dpt la ikan siakap 1 ekor dan udang bsaiz besau 1/2 kg. Ada beli sayur2, ulam dan buah juga.

Next destination adalah Jusco baru yg tletak bsebelahan dgn Tesco. My hubby nk g survey DVD-R DL utk burn game...RM10 skeping. Oh wow! Kata org kdai komputer, kalo nk burn kena pastikan driver leh support utk burn DVD-R DL. Oh ok....saya xpasti tentang ni. Kena balik cek dulu.

Sblum kuar pintu Jusco, ada promoter J.CO bg test mini donut. So, I pick one n rasa nk exploded! Sedaaaaaap!!!! So pe lagi, saya tanya hubby leh x kalo nk beli?? Sambil mata bkelip2. "OK", katanya. Saya rasa excited that moment, pilih2 4biji n hubby pilih lg 2.

Ni pilihan donut kitorang utk dibawa pulang...





Makan punya makan, xsedar dah bis 3 biji donut.



Hah, ni sape punya keje???



My hubby la ni~~~"Ayg, kita beli lagi ye lain kali", katanya. Amboi, mengalahkan saya ni. Saya menganggukkan kepala dan senyum lebarrrrr :D

Donut~~~nnt kita jumpa lagi! Muahx.

0 comments:

Post a Comment