Sunday, March 13, 2011

Tolong ambilkan handphone dalam beg, boleh???

Sabtu, 12 Mac 2011...

"Oh, mengantuknya hari ni~~" (padahal hari2 pun rasa mengantuk..hehehe). Tido punya tdo x sedar dah kul 1 petang. Lama tol tdo. Bile bangun lak mengelamun..aisha, pe la nak jadi ni??

Pada 1.30 petang, my husband balik rumah dari tempat keje. Dia letakkan porch bag dia dekat dgn saya. Then dia baring.

"Ayg, tolong ambilkan handphone dalam beg abg, boleh??". Porch bag tadi saya ambil dan buka. Sebelum sempat jumpa handphone, nampak ada sebuah kotak kecil yg berbalut rapi dengan kad ucapan di atasnya yang tertulis....Khas untukmu sayang. Wah, so romantik.

Saya memalingkan muka ke arah suami. Dia senyum lebar. Saya pun apa lagi tanya boleh ke nak buka ni? Dia menganggukkan kepala. <-- ok, motif bukak beg tadi sudah dilupakan. Lagipun memang tak ada handphone pun sebenarnya dalam beg tu. Ni semua helah untuk bagi kejutan pada saya.

Buka je kotak tu, i saw a blink blink ~~ guest what??? Seutas rantai dengan loket 2 hati yang bercantum. ♥♥ Masa ni rasa macam nak menangis terharu. Suka sangat!!!!



Guest what lagi??? Emas putih. Wow!!! "Mahal ni abg beli kat ayg ni". "Bukan utk org lain, isteri abg jugak" <-- Lagi touched dgn ayat ni.

Thanks abg untuk rantai ni. Ayg akan jaga dengan sebaiknya. ♥

2 comments:

kuyam said...

cantik...wahhh :)

Aisha said...

cantik cantik ~~~ ♥

Post a Comment